Zákazník

Chci reklamovat / vrátit zboží

Není s našimi produkty něco v pořádku? Mají nezvyklou barvu, vůni, nebo sedlinu na dně? Přišlo Vám zboží potlučené, nebo je poškozený rozprašovač?

Klikněte níže na tlačítko "Reklamační protokol" a vyplňte všechny potřebné informace. Nejdůležitější je šarže produktu, kterou z pravidla najdete na spodní části lahve nebo u hrdla (dle typu lahve).

Závadu, prosím, popište co nejpřesněji, urychlí to vyřízení celé reklamace.

Lenka Svobodová se postará o vyřešení v nejkratším možném čase a aktuální stav Vám ráda sdělí na telefonu +420 565 400 301 nebo e-mailu sale.assistant@cormen.cz.



Reklamační protokol

Mám zájem o produktové školení

Chcete se o produktech dozvědět vše do detailu? Potřebujete zajistit, že Váš facility tým bude dělat svou práci s maximálni efektivitou a perfektním výsledkem?

Naši odborní poradci Magdaléna Prokešová a Miloš Klimeš Vám zajistí školení šité na míru Vaší provozovně.



Chci vyzkoušet produkty CORMEN

Slyšeli jste o našich produktech a chcete se sami přesvědčit? Prosím, pošlete nám kontakt a naši obchodni poradci Vám rádi poskytnou veškeré informace a případně také vzorky.

Vyzkoušejte, jak do sebe zapadnou úklidové prostředky CLEAMEN, profesionální vybavení a správně vybraná metoda úklidu založené na principech HACCP.



Chci vyzkoušet vaše produkty

Chci hygienický plán

Potřebujete ucelenou informaci o úklidovém systému celé Vaší provozovny? Používají jednotlivci Vašeho facility týmu každý něco jiného a potřebujete sjednotit úklidové metody a čisticí prostředky?


Vyžádejte si hygienický plán od našich odborných poradců. V něm najdete podrobné informace o produktech vhodných na každý povrch i doporučený postup úklidu. Naši odborní poradci Vám nastaví profesionální pravidla údržby dokonalé hygieny.



Chci hygienický plán